banner_di_pagina

pruduttu

A linea di pruduzzione di stampa à caldu à alta velocità per l'acciaiu ultra-alta resistenza (aluminiu)

Descrizzione corta:

A Linea di Produzione di Stampa a Caldo à Alta Velocità per Acciaiu Ultra-Alta Resistenza (Alluminiu) hè una suluzione di fabricazione d'avanguardia per a pruduzzione di pezzi di carrozzeria automobilistici di forme cumplesse utilizendu a tecnica di stampa a caldo. Cù caratteristiche cum'è l'alimentazione rapida di materiale, a pressa idraulica rapida per stampa a caldo, i stampi à acqua fredda, u sistema automaticu di recuperu di materiale è e successive opzioni di trasfurmazione cum'è a granigliatura, u tagliu laser o u sistema automaticu di rifilatura è tranciatura, sta linea di produzzione offre prestazioni è efficienza eccezziunali.

 


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Caratteristiche principali

A Linea di pruduzzione hè cuncipita per ottimizà u prucessu di fabricazione di pezzi d'automobile per mezu di l'applicazione di a tecnulugia di stampa à caldu. Stu prucessu, cunnisciutu cum'è stampa à caldu in Asia è indurimentu à pressa in Europa, implica u riscaldamentu di u materiale grezzu à una temperatura specifica è poi a so pressa in stampi currispondenti utilizendu a tecnulugia di pressa idraulica mentre si mantene a pressione per ottene a forma desiderata è subisce una trasfurmazione di fase di u materiale metallicu. A tecnica di stampa à caldu pò esse classificata in metudi di stampa à caldu diretti è indiretti.

Vantaghji

Unu di i principali vantaghji di i cumpunenti strutturali stampati à caldu hè a so eccellente furmabilità, chì permette a pruduzzione di geometrie cumplesse cù una resistenza à a trazione eccezziunale. L'alta resistenza di e parti stampate à caldu permette l'usu di lamiere metalliche più sottili, riducendu u pesu di i cumpunenti pur mantenendu l'integrità strutturale è e prestazioni à l'impattu. Altri vantaghji includenu:

Operazioni di giunzione ridotte:A tecnulugia di stampa à caldu riduce a necessità di operazioni di saldatura o di fissaggio, cù una migliore efficienza è una migliore integrità di u produttu.

Springback è Warpage minimizzati:U prucessu di stampa à caldu minimizza e deformazioni indesiderate, cum'è u ritornu elasticu è a deformazione di e parti, assicurendu una precisione dimensionale precisa è riducendu a necessità di rilavorazioni supplementari.

Menu difetti di parte:I pezzi stampati à caldu presentanu menu difetti, cum'è crepe è spaccature, paragunatu à i metudi di stampatura à fretu, ciò chì si traduce in una migliore qualità di u produttu è in una riduzione di i rifiuti.

Tunnellatura di pressa inferiore:A stampa à caldu riduce u tunnellaggiu di pressa necessariu paragunatu à e tecniche di stampatura à fretu, ciò chì porta à risparmi di costi è à una maggiore efficienza di produzione.

Personalizazione di e proprietà di i materiali:A tecnulugia di stampa à caldu permette a persunalizazione di e proprietà di u materiale basatu annantu à zone specifiche di a parte, ottimizendu e prestazioni è a funzionalità.

Miglioramenti Microstrutturali Avanzati:A stampa à caldu offre a capacità di migliurà a microstruttura di u materiale, risultendu in proprietà meccaniche migliorate è una maggiore durabilità di u produttu.

Fasi di pruduzzione simplificate:A stampa à caldu elimina o riduce i passi di fabricazione intermedi, risultendu in un prucessu di pruduzzione simplificatu, una produttività mejorata è tempi di consegna più brevi.

Applicazioni di u produttu

A Linea di Produzione di Stampa a Caldu à Alta Velocità in Acciaiu à Alta Resistenza (Alluminiu) trova una larga applicazione in a fabricazione di pezzi di carrozzeria bianca per automobili. Ciò include gruppi di pilastri, paraurti, travi di porte è gruppi di barre di tettu utilizati in i veiculi di passageri. Inoltre, l'usu di leghe avanzate abilitate da a stampa a caldo hè sempre più esploratu in industrie cum'è l'aerospaziale, a difesa è i mercati emergenti. Queste leghe offrenu i vantaghji di una maggiore resistenza è di un pesu riduttu chì sò difficiuli da ottene cù altri metudi di formatura.

In conclusione, a Linea di Produzione di Stampa a Caldo ad Alta Velocità in Acciaio ad Alta Resistenza (Alluminio) garantisce una produzione precisa è efficiente di parti di carrozzeria automobilistica di forme complesse. Cù una furmabilità superiore, operazioni di giunzione ridotte, difetti minimizzati è proprietà di materiale migliorate, sta linea di produzione offre numerosi vantaggi. E so applicazioni si estendenu à a fabricazione di parti di carrozzeria bianche per veiculi passeggeri è offrenu potenziali benefici in l'aerospaziale, a difesa è i mercati emergenti. Investite in a Linea di Produzione di Stampa a Caldo ad Alta Velocità in Acciaio ad Alta Resistenza (Alluminio) per ottene prestazioni eccezziunali, produttività è vantaghji di design leggeru in l'industrie automobilistiche è alleate.

Chì ghjè a stampa à caldu?

A stampa à caldu, cunnisciuta ancu cum'è indurimentu à pressione in Europa è furmazione à pressa à caldu in Asia, hè un metudu di furmazione di materiale induve un pezzu grezzu hè riscaldatu à una certa temperatura è dopu stampatu è tempratu sottu pressione in u stampo currispundente per ottene a forma desiderata è induce una trasfurmazione di fase in u materiale metallicu. A tecnulugia di stampa à caldu implica u riscaldamentu di lamiere d'acciaiu à u boru (cù una resistenza iniziale di 500-700 MPa) à u statu di austenizazione, u trasferimentu rapidu di elle à u stampo per a stampa à alta velocità, è a tempra di a parte in u stampo à una velocità di raffreddamentu superiore à 27 ° C / s, seguita da un periodu di mantenimentu sottu pressione, per ottene cumpunenti d'acciaiu à altissima resistenza cù una struttura martensitica uniforme.

I vantaghji di a stampa à caldu

Resistenza à a trazione finale migliorata è capacità di furmà geometrie cumplesse.
Pesu di i cumpunenti riduttu aduprendu lamiera più fina, mantenendu l'integrità strutturale è e prestazioni di l'impattu.
Diminuzione di u bisognu di operazioni di giunzione cum'è a saldatura o u fissaggio.
Ritornu parziale è deformazione minimizzati.
Menu difetti di parte cum'è crepe è spaccature.
Requisiti di tunnellaggiu di pressa più bassi paragunati à a furmazione à fretu.
Capacità di adattà e proprietà di i materiali basate nantu à zone specifiche di a parte.
Microstrutture migliorate per prestazioni migliori.
Prucessu di fabricazione simplificatu cù menu passi operativi per ottene un pruduttu finitu.
Questi vantaghji cuntribuiscenu à l'efficienza, a qualità è e prestazioni generali di i cumpunenti strutturali stampati à caldu.

Più dettagli nantu à a stampa à caldu

1. Stampa à caldu vs stampa à fretu

A stampa à caldu hè un prucessu di furmazione chì si faci dopu avè preriscaldatu a lamiera d'acciaiu, mentre chì a stampa à fretu si riferisce à a stampa diretta di a lamiera d'acciaiu senza preriscaldamentu.

A stampa à fretu hà vantaghji chjari annantu à a stampa à caldu. Tuttavia, presenta ancu qualchi svantaghji. A causa di e tensioni più elevate indotte da u prucessu di stampa à fretu paragunatu à a stampa à caldu, i prudutti stampati à fretu sò più suscettibili à crepe è spaccature. Dunque, hè necessaria un'attrezzatura di stampa precisa per a stampa à fretu.

A stampa à caldu implica u riscaldamentu di a lamiera d'acciaiu à alte temperature prima di a stampa è a tempra simultanea in u stampo. Questu porta à una trasfurmazione cumpleta di a microstruttura di l'acciaiu in martensite, risultendu in una resistenza elevata chì varieghja da 1500 à 2000 MPa. Di cunsiguenza, i prudutti stampati à caldu mostranu una resistenza più elevata paragunata à i so omologhi stampati à fretu.

2. Flussu di u prucessu di stampa à caldu

A stampa à caldu, cunnisciuta ancu cum'è "indurimentu à pressione", implica u riscaldamentu di una lamiera d'alta resistenza cù una resistenza iniziale di 500-600 MPa à temperature trà 880 è 950 °C. A lamiera riscaldata hè poi stampata è raffreddata rapidamente in u stampo, ottenendu velocità di raffreddamentu di 20-300 °C / s. A trasfurmazione di l'austenite in martensite durante a tempra migliora significativamente a resistenza di u cumpunente, permettendu a produzzione di pezzi stampati cù resistenze finu à 1500 MPa. E tecniche di stampa à caldu ponu esse classificate in duie categurie: stampa à caldu diretta è stampa à caldu indiretta:

In a stampa à caldu diretta, u pezzu grezzu preriscaldatu hè alimentatu direttamente in una matrice chjusa per a stampa è a tempra. I prucessi successivi includenu u raffreddamentu, u tagliu di i bordi è a perforazione (o tagliu laser) è a pulizia di a superficia.

1

Fiture1: modu di trasfurmazione di stampa à caldu - stampa à caldu diretta

In u prucessu di stampa à caldu indirettu, a fase di pre-formatura à fretu hè realizata prima di entre in e fasi di riscaldamentu, stampa à caldu, rifilatura di i bordi, perforazione è pulizia di a superficia.

A principale differenza trà i prucessi di stampa à caldu indirettu è di stampa à caldu direttu stà in l'inclusione di a tappa di pre-formatura à fretu prima di u riscaldamentu in u metudu indirettu. In a stampa à caldu diretta, a lamiera hè alimentata direttamente in u fornu di riscaldamentu, mentre chì in a stampa à caldu indiretta, u cumpunente pre-formatu furmatu à fretu hè mandatu in u fornu di riscaldamentu.

U flussu di prucessu di stampa à caldu indiretta implica tipicamente i seguenti passi:

Preformatura à fretu - Riscaldamentu - Stampa à caldu - Rifilatura di bordi è perforazione - Pulizia di superfici

2

Fiture2: modu di trasfurmazione di stampa à caldu - stampa à caldu indiretta

3. L'equipaggiu principale per a stampa à caldu include un fornu di riscaldamentu, una pressa di furmazione à caldu è stampi di stampa à caldu

Fornu di riscaldamentu:

U fornu di riscaldamentu hè dotatu di capacità di riscaldamentu è di cuntrollu di a temperatura. Hè capace di riscaldà piastre d'alta resistenza à a temperatura di ricristallizazione in un tempu specificatu, ottenendu un statu austeniticu. Deve esse capace di adattassi à i requisiti di pruduzzione cuntinua automatizata à grande scala. Siccomu a billetta riscaldata pò esse trattata solu da robot o bracci meccanichi, u fornu richiede un caricamentu è un scaricamentu automatizati cù una alta precisione di pusizionamentu. Inoltre, quandu si riscaldanu piastre d'acciaiu senza rivestimentu, deve furnisce una prutezzione da u gasu per impedisce l'ossidazione superficiale è a decarbonizazione di a billetta.

Pressa di Formatura à Caldu:

A pressa hè u core di a tecnulugia di stampa à caldu. Deve avè a capacità di stampa è di mantenimentu rapidi, è ancu esse dotata di un sistema di raffreddamentu rapidu. A cumplessità tecnica di e presse di stampa à caldu supera di gran lunga quella di e presse di stampa à fretu cunvinziunali. Attualmente, solu poche cumpagnie straniere anu ammaestratu a tecnulugia di cuncepimentu è di fabricazione di tali presse, è sò tutte dipendenti da l'impurtazioni, ciò chì li rende care.

Stampi per stampa a caldo:

I stampi di stampa à caldu realizanu sia e fasi di furmazione sia quelle di tempra. In a fase di furmazione, una volta chì a billetta hè alimentata in a cavità di u stampo, u stampo cumpleta rapidamente u prucessu di stampa per assicurà u cumpletamentu di a furmazione di a parte prima chì u materiale subisca a trasfurmazione di fase martensitica. Dopu, entra in a fase di tempra è raffreddamentu, induve u calore da a pezza in l'internu di u stampo hè trasferitu continuamente à u stampo. I tubi di raffreddamentu disposti in u stampo eliminanu istantaneamente u calore attraversu u refrigerante chì scorre. A trasfurmazione martensitico-austenitica principia quandu a temperatura di a pezza scende à 425 °C. A trasfurmazione trà martensite è austenite finisce quandu a temperatura righjunghje i 280 °C, è a pezza hè estratta à 200 °C. U rolu di u supportu di u stampo hè di prevene l'espansione è a cuntrazione termica irregulare durante u prucessu di tempra, chì puderia purtà à cambiamenti significativi in a forma è e dimensioni di a parte, purtendu à scarti. Inoltre, migliora l'efficienza di u trasferimentu termicu trà a pezza è u stampo, prumove una tempra è un raffreddamentu rapidi.

In riassuntu, l'equipaggiu principale per a stampa à caldu include un fornu di riscaldamentu per ottene a temperatura desiderata, una pressa di stampa à caldu per una stampa è un mantenimentu rapidi cù un sistema di raffreddamentu rapidu, è stampi di stampa à caldu chì eseguiscenu sia e fasi di furmazione sia quelle di tempra per assicurà una furmazione curretta di e parti è un raffreddamentu efficiente.

A velocità di raffreddamentu per tempra ùn solu affetta u tempu di pruduzzione, ma affetta ancu l'efficienza di cunversione trà austenite è martensite. A velocità di raffreddamentu determina u tipu di struttura cristallina chì si formerà è hè ligata à l'effettu di indurimentu finale di a pezza. A temperatura critica di raffreddamentu di l'acciaiu à u boru hè di circa 30 ℃ / s, è solu quandu a velocità di raffreddamentu supera a temperatura critica di raffreddamentu, a furmazione di a struttura martensitica pò esse prumossa à u massimu. Quandu a velocità di raffreddamentu hè inferiore à a velocità critica di raffreddamentu, e strutture non martensitiche cum'è a bainite appariranu in a struttura di cristallizazione di a pezza. Tuttavia, più alta hè a velocità di raffreddamentu, megliu hè, più alta hè a velocità di raffreddamentu chì porterà à a frattura di e parti furmate, è l'intervallu di velocità di raffreddamentu ragiunevule deve esse determinatu secondu a cumpusizione di u materiale è e cundizioni di prucessu di e parti.

Siccomu u cuncepimentu di u tubu di raffreddamentu hè direttamente ligatu à a dimensione di a velocità di raffreddamentu, u tubu di raffreddamentu hè generalmente cuncipitu da a perspettiva di l'efficienza massima di trasferimentu di calore, dunque a direzzione di u tubu di raffreddamentu cuncipitu hè più cumplessa, è hè difficiule d'ottene per perforazione meccanica dopu à u cumpletamentu di u colatu di u stampo. Per evità di esse limitatu da u trattamentu meccanicu, u metudu di riservazione di i canali d'acqua prima di u colatu di u stampo hè generalmente sceltu.

Siccomu funziona per un longu periodu à 200 ℃ à 880 ~ 950 ℃ in cundizioni alterne severe di fretu è caldu, u materiale di u stampo per stampa a caldo deve avè una bona rigidità strutturale è cunduttività termica, è pò resiste à a forte frizione termica generata da a billetta à alta temperatura è à l'effettu di usura abrasiva di e particelle di u stratu d'ossidu cascate. Inoltre, u materiale di u stampo deve ancu avè una bona resistenza à a corrosione di u refrigerante per assicurà un flussu lisciu di u tubu di raffreddamentu.

Rifinitura è piercing

Siccomu a resistenza di e parte dopu a stampa à caldu righjunghje circa 1500 MPa, s'è vo aduprate a pressa di tagliu è a punzonatura, i requisiti di tunnellata di l'equipaggiu sò più grandi, è l'usura di u bordu di tagliu di a matrice hè seria. Dunque, l'unità di tagliu laser sò spessu aduprate per taglià bordi è fori.

4. Gradi cumuni di l'acciaiu per stampa à caldu

Prestazione prima di a stampatura

Linea di pressa per stampa a caldo in acciaio ad alta resistenza (aluminiu) (3)

Prestazione dopu à stampatura

Linea di pressa per stampa a caldo in acciaio ad alta resistenza (aluminiu) (4)

Attualmente, u gradu cumunu di l'acciaiu stampatu à caldu hè B1500HS. A resistenza à a trazione prima di a stampatura hè generalmente trà 480-800MPa, è dopu a stampatura, a resistenza à a trazione pò ghjunghje à 1300-1700MPa. Vale à dì, a resistenza à a trazione di a piastra d'acciaiu 480-800MPa, per via di a furmazione à caldu, pò ottene a resistenza à a trazione di pezzi di circa 1300-1700MPa.

5. L'usu di l'acciaiu stampatu à caldu

L'applicazione di pezzi stampati à caldu pò migliurà significativamente a sicurezza di collisione di l'automobile è realizà a leggerezza di a carrozzeria di l'automobile in biancu. Attualmente, a tecnulugia di stampa à caldu hè stata applicata à e parti bianche di a carrozzeria di e vitture di passageri, cum'è a vittura, u pilastru A, u pilastru B, u paraurti, a trave di a porta è a ringhiera di u tettu è altre parti. Vede a figura 3 quì sottu per esempi di parti adatte per a leggerezza.

Linea di pressa per stampa a caldo in acciaio ad alta resistenza (aluminiu) (5)

figura 3: Cumponenti di u corpu biancu adatti per a stampa à caldu

Linea di pressa per stampa a caldo in acciaio ad alta resistenza (aluminiu) (6)

Fig. 4: Linea di pressa per stampa a caldo di 1200 tunnellate di Jiangdong Machinery

Attualmente, e soluzioni di linea di pruduzzione di presse idrauliche per stampa a caldo JIANGDONG MACHINERY sò state assai mature è stabili, in u campu di furmazione di stampa a caldo di a Cina appartene à u livellu principale, è cum'è vicepresidente di a filiale di macchine di forgiatura di l'Associazione Cinese di Macchine Utensili è ancu unità membri di u Cumitatu di Standardizazione di Macchine di Forgiatura Cinese, avemu ancu intrapresu u travagliu di ricerca è applicazione di a stampa a caldo naziunale à alta velocità di l'acciaio è di l'aluminiu, chì hà ghjucatu un rolu enorme in a prumuzione di u sviluppu di l'industria di stampa a caldo in Cina è ancu in u mondu.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu